fbpx

Charles sancionado con dous partidos pola súa expulsión ante o Depor

| | , , ,

Pasou o que todos sabiamos que ía pasar: Charles foi sancionado con dous partidos de suspensión por ser expulsado no partido ante o RC Deportivo da Coruña a semana pasada.

Aunque el club recurrió la tarjeta roja aportando las imágenes de televisión de la TVG, la Jueza de Competición ha fallado hoy jueves imponiendo dos partidos de sanción, sin hacer caso a las alegaciones presentadas por el club granate. Y es que el club granate alegaba que el jugador solo había puesto la mano en la espalda del jugador deportivista, algo que en lo que no está de acuerdo la Jueza. Según se puede leer en su fallo, “(…) esto no se deduce de modo indubitado de las imágenes aportadas, que muestran, por el contrario, que el jugador expulsado parece golpear el cuello del jugador rival en presencia del árbitro, que está en ese momento a escasísima distancia de ambos jugadores.(…)“. Es decir, que refrenda lo dicho por el árbitro en el acta del partido del pasado sábado y Charles sigue manteniendo su expulsión por roja directa.

Aínda que o club recorreu a tarxeta vermella achegando as imaxes de televisión da TVG, a Xuíza de Competición fallou hoxe xoves impoñendo dous partidos de sanción, sen facer caso ás alegacións presentadas polo club granate. E é que o club granate alegaba que o xogador só había posto a man nas costas do xogador deportivista, algo que no que non está de acordo a Jueza. Según se pode ler no su fallo, “(…) esto no se deduce de modo indubitado de las imágenes aportadas, que muestran, por el contrario, que el jugador expulsado parece golpear el cuello del jugador rival en presencia del árbitro, que está en ese momento a escasísima distancia de ambos jugadores.(…)“.. É dicir, que referenda o devandito polo árbitro na acta do partido do pasado sábado e Charles segue mantendo a súa expulsión por vermella directa.

Con esta sanción, o dianteiro brasileiro pérdese o partido #ante o Coruxo FC e a eliminatoria de Copa do Rey #ante o Cartaxena, xa que ao ser vermella directa a sanción afecta ás dúas competicións organizadas pola RFEF.

Anterior

Romay rompe o cruzado e di adeus á tempada

Borjas Martín ficha polo Club Valencia da Premier League de Maldivas

Seguinnte

Deixa un comentario