Un Pontevedra con mayor rodaje gana al Racing de Ferrol (2-3)

| |

Era la mejor prueba de fuego. Después de confeccionar una de las plantillas más ambiciosas de la última década, enfrentarse a un rival tan clásico y con las mismas ambiciones como el Racing de Ferrol era la prueba que los granates necesitaban para afirmar sus intenciones en esta Segunda B. Y bien que lo hicieron: en un partido serio y algo trabado, los granates consiguieron la victoria por 2-3 ante un Racing de Ferrol al que le falló integración entre sus futbolistas.

A Malata recibió al Pontevedra como mejor se podía en esta situación: con público. Unos 1.000 espectadores se reunieron en Ferrol para recibir a los granates. Jesús Ramos decidió sacar al once que todos imaginábamos que sacaría, con Mario en la portería, Zabaleta, Xisco, Churre y Aitor Núñez en la defensa, Alex González, Romay, Imanol y Oier en la parte del medio campo y la dupla de Charles y Rufo arriba. Sorprendió que en un principio el club comunicaba a Jorge Fernández en vez de Alex, pero no sabemos si fue error de comunicación o una decisión de última hora al ver el once rival.

El partido no pudo comenzar mejor. Un Pontevedra que parecía tener un par de marchas más que el Ferrol comenzó sus primeras jugadas por la banda derecha de Oier. Y por esa misma banda llegó en el minuto 3 un centro del propio Oier que Alex González remató en el segundo palo, estrenándose esta temporada tanto como goleador como con capitán.

A partir de ese momento el Pontevedra fue de más a menos. Los granates intentaban combinar y el balón rondaba más el área ferrolana que la granate. Pero eso se fue terminando a lo largo de los minutos, cuando el Ferrol se comenzó a encontrar cómodo y empezó a tener el dominio del balón. Aún así, los racinguistas no eran capaces de llegar demasiado al área defendida por Mario, solo acercándose con una ocasión de Joselu que desvió Mario a corner mostrando grandes reflejos. De los pies del mismo Joselu, llegó la ocasión en la que el Ferrol empataría: después de un rechace de Mario, un centro desde la izquierda permitiría que Jefferson rematara a gol haciéndole una clara falta a Mario sin que el árbitro la señalara. La primera parte no daría para más y terminaría con empate a uno en el marcador.

¿Sabes que puedes votar por los mejores jugadores del partido? ¡Vota aquí!

En la segunda parte los de Jesús Ramos volvieron a salir como a comienzo del partido: con una marcha más con respecto al Racing. Los granates hicieron un juego más rápido y directo que los ferrolanos, pero el balón no terminaba de llegar ni a Rufo ni a Charles, ya que estaban siempre muy bien cubiertos por los defensas locales. Pero cuando cubres demasiado a unos jugadores, otros quedan libres y el Racing cometió el error de dejar a Romay meterse en el área. Y así se metió en un nuevo centro de Oier, rematando el de Bergantiños en el primer palo batiendo claramente a Rivas.

A partir de ese momento, la mejor compenetración de los de Jesús Ramos se comenzó a notar, estando el Ferrol muy fallón y con pocas ideas salvo aprovechar la calidad de Joselu y la envergadura de sus otros delanteros. Entre falta de juego y pocas oportunidades, llegó una pelea de Rufo en la parte derecha del área ferrolana después de un despeje, el madrileño se la dejó a Oier que disparó cruzado raso, batiendo a Rivas y subiendo el 2-3 al marcador.

Aunque con el 2-3 se las veía muy felices el Pontevedra, el Ferrol tiene una plantilla para estar arriba y se notó. Tan solo 4 minutos después el autor del primero gol, Jefferson aprovechó su envergadura en un centro alto y metió el segundo del Racing, poniendo los nervios en los granates.

Era el minuto 67 y parecía que íbamos a tener un final muy ajetreado, pero nada más lejos de la realidad. El partido cabó cayendo en intensidad y oportunidades, notándose sobre todo la falta de rodaje del Ferrol que cometía muchas imprecisiones y generaba muy pocas oportunidades de peligro. En estos minutos al Pontevedra se el vio bien plantado en el campo y las entradas a lo largo de la segunda parte de Cruz, Borja Martínez, Óscar Fernández y Jorge Fernández dieron el oxígeno que necesitaron los de Jesús Ramos para rematar el partido y confirmar una victoria muy importante ante un rival directo.

📸 La Voz de Galicia – José Pardo

Anterior

Vota polo mellor xogador no Racing de Ferrol 2-3 Pontevedra CF

La Señora Lola xa vixila Pasarón

Seguinte

Leave a Comment

Era a mellor proba. Despois de confeccionar unha dos planteis máis ambiciosos da última década, enfrontarse a un rival tan clásico e coas mesmas ambicións como o Racing de Ferrol era a proba que os granates necesitaban para afirmar as súas intencións nesta Segunda B. E ben que o fixeron: nun partido serio e algo trabado, os granates conseguiron a vitoria por 2-3 ante un Racing de Ferrol ao que lle fallou integración entre os seus futbolistas.

A Malata recibiu ao Pontevedra como mellor podíase nesta situación: con público. Uns 1.000 espectadores reuníronse en Ferrol para recibir aos granates. Jesús Ramos decidiu sacar ao once que todos imaxinabamos que sacaría, con Mario na portería, Zabaleta, Xisco, Churre e Aitor Núñez na defensa, Alex González, Romay, Imanol e Oier na parte do medio campo e a dupla de Charles e Rufo arriba. Sorprendeu que nun principio o club comunicaba a Jorge Fernández no canto de Alex, pero non sabemos se foi erro de comunicación ou unha decisión de última hora ao ver o once rival.

O partido non puido comezar mellor. Un Pontevedra que parecía ter un par de marchas máis que o Ferrol comezou as súas primeiras xogadas pola banda dereita de Oier. E por esa mesma banda chegou no minuto 3 un centro do propio Oier que Alex González rematou no segundo pau, estreándose esta tempada tanto como goleador como con capitán.

A partir dese momento o Pontevedra foi de máis a menos. Os granates tentaban combinar e o balón roldaba máis a área ferrolá que a granate. Pero iso foise terminando ao longo dos minutos, cando o Ferrol comezouse a atopar cómodo e empezou a ter o dominio do balón. Aínda así, os racinguistas non eran capaces de chegar demasiado á área defendida por Mario, só achegándose cunha ocasión de Joselu que desviou Mario a corner mostrando grandes reflexos. Dos pés do mesmo Joselu, chegou a ocasión na que o Ferrol empataría: despois dun rexeite de Mario, un centro desde a esquerda permitiría que Jefferson rematase a gol facéndolle unha clara falta a Mario sen que o árbitro a sinalase. A primeira parte non daría para máis e terminaría con empate a un no marcador.

Sabes que podes votar aos mellores xogadores do partido? ¡Vota aquí!

Na segunda parte os de Jesús Ramos volveron saír como a comezo do partido: cunha marcha máis con respecto ao Racing. Os granates fixeron un xogo máis rápido e directo que os ferroláns, pero o balón non terminaba de chegar nin a Rufo nin a Charles, xa que estaban sempre moi ben cubertos polos defensas locais. Pero cando cobres demasiado a uns xogadores, outros quedan libres e o Racing cometeu o erro de deixar a Romay meterse na área. E así se meteu nun novo centro de Oier, rematando o de Bergantiños no primeiro pau batendo claramente a Rivas.

A partir dese momento, a mellor compenetración dos de Jesús Ramos comezouse a notar, estando o Ferrol moi fallón e con poucas ideas salvo aproveitar a calidade de Joselu e a envergadura das súas outros dianteiros. Entre falta de xogo e poucas oportunidades, chegou unha pelexa de Rufo na parte dereita da área ferrolá despois dun despexe, o madrileño deixoulla a Oier que disparou cruzado raso, batendo a Rivas e subindo o 2-3 ao marcador.

Aínda que co 2-3 víallas moi felices o Pontevedra, o Ferrol ten un persoal para estar arriba e notouse. Tan só 4 minutos despois o autor do primeiro gol, Jefferson aproveitou a súa envergadura nun centro alto e meteu o segundo do Racing, poñendo os nervios nos granates.

Era o minuto 67 e parecía que iamos ter un final moi atarefado, pero nada máis lonxe da realidade. O partido acabou caendo en intensidade e oportunidades, notándose sobre todo a falta de rodaxe do Ferrol que cometía moitas imprecisións e xeraba moi poucas oportunidades de perigo. Nestes minutos ao Pontevedra estivo ben plantado no campo e as entradas ao longo da segunda parte de Cruz, Borja Martínez, Óscar Fernández e Jorge Fernández deron o osíxeno que necesitaron os de Jesús Ramos para rematar o partido e confirmar unha vitoria moi importante ante un rival directo.

📸 La Voz de Galicia – José Pardo

Anterior

Vota polo mellor xogador no Racing de Ferrol 2-3 Pontevedra CF

La Señora Lola xa vixila Pasarón

Seguinte

1 thought on “Un Pontevedra con maior rodaxe gaña ao Racing de Ferrol (2-3)”

Leave a Comment