O partido de Copa do Rei ante o Cartagena será o 17 de decembro ás 20:00 horas

| |

Xa temos horarios oficiais para a primeira eliminatoria da Copa do Rei 2020/21. Neste novo formato ideado pola Real Federación Española de Fútbol os partidos levaranse a cabo durante toda a semana do 14 de decembro, tocándolle ao Pontevedra CF enfrentarse ao FC Cartagena o xoves 17 de decembro ás 20:00 horas.

Hai que recordar que esta primeira fase é a partido único e celebrarse no Estadio de Pasarón, por ser o Pontevedra o equipo menor na eliminatoria, xa que o FC Cartagena milita na actualidade en Segunda División. Para o Pontevedra este será o derradeiro partido que dispute no ano 2020 despois de xogar xusto ese fin de semana anterior en O Vao ante o Coruxo, un partido que non significará ningún tipo de desprazamento, polo que os xogadores granates non terán o handicap de pasar horas no autobús como si terá o FC Cartagena.

Polo momento non hai noticias sobre a asistencia a este partido, pero seguirase a normativa da Xunta de Galicia nese momento, que tanto pode ser a mesma que estes últimos días como mellorar ou empeorar, segundo evolucionen os datos da pandemia neses últimos días.

Anterior

O Pontevedra CF consegue un punto diante dun Compostela que plantou cara (2-2)

Romay se lesiona la rodilla y será baja ante el Depor

Seguinte

Leave a Comment

Ya tenemos horarios oficiales para la primera eliminatoria de la Copa del Rey 2020/21. En este nuevo formato ideado por la Real Fedración Española de Fútbol los partidos se llevarán a cabo durante toda la semana del 14 de diciembre, tocándole al Pontevedra CF enfrentarse al FC Cartagena el jueves 17 de diciembre a las 20:00 horas.

Cabe recordar que esta primera fase es a partido único y se celebrará en el Estadio de Pasarón, por ser el Pontevedra el equipo menor en la eliminatoria, ya que el FC Cartagena milita en la actualidad en Segunda División. Para el Pontevedra este será el último partido que dispute en el 2020, después de jugar justo ese fin de semana anterior en O Vao ante el Coruxo, un partido que no significará ningún tipo de desplazamiento, por lo que los jugadores granates no tendrán el handicap de pasar horas en el autobús como sí lo tendrá el FC Cartagena.

Por el momento no hay noticias sobre la asistencia a este partido, pero se seguirá la normativa de la Xunta de Galicia en ese momento, que tanto puede ser la misma que estos últimos días como mejorar o empeorar, todo depende de como evolucionen los datos de la pandemia esos últimos días.

Anterior

O Pontevedra CF consegue un punto diante dun Compostela que plantou cara (2-2)

Romay se lesiona la rodilla y será baja ante el Depor

Seguinte

Leave a Comment