Javi Rey, Pablo Cacharrón y Samu, los tres primeros fichajes

| |

A primeira rolda de prensa do novo director deportivo do Pontevedra Club de Fútbol Toni Otero deu a noticia da chegada dos tres primeiros fichaxes no persoal granate. Aínda sen definir ao ocupante do banco para a Tempada 2021-2022, o persoal ten xa novos tres integrantes: Javi Rey, Pablo Cacharrón e Samu.

Javi Rey é un vello coñecido, e desexado, mediocentro que procede do Racing de Ferrol. O canteirán, que militou ata o 2008-2009 no Pontevedra CF, pasou por equipos como o filial do Valencia CF, Lugo, Celta B ou Guijuelo. Con 30 anos volve vestir de granate despois de moitas tempadas nas que o seu nome foi sempre un obxectivo, pero que nunca chegou a materializarse por uns motivos ou outros. Segundo o propio Otero, Javi Rey “tiña moitas ganas de vir” e firma por 1 ano con opción a 1 máis.

Pablo Cacharrón é porteiro, de 24 anos e 1.86 de estatura que vén de militar no SD Tarazona despois de pasar polo CD Lugo como terceiro porteiro. O director deportivo defíneo como “un porteiro novo con moita ilusión” e firma como granate por dúas tempadas.

En canto a Samu, é “un central zurdo, alto con moita presenza física e bo xogo aéreo” que procede do CD Choco de Terceira División. Ten 21 anos polo que ocupará praza de sub 23 e firma por dúas tempadas como granate.

Importancia de sub 23 e categorías inferiores

Na rolda de prensa, o director deportivo fixo moita insistencia na importancia das categorías inferiores e do filial no seu proxecto para o Pontevedra Club de Fútbol. Á pregunta sobre o novo adestrador, Otero respondeu que o que ocupe o banco granate “ten que ter clara a importancia das categorías inferiores nun proxecto como leste”. E é que para Otero “os xogadores sub 23 teñen que ser importantes, non poden ser meros recheos. É importante ter 4 e dar oportunidade aos de aquí e non traer xente doutros lados”

Nas súas declaracións Otero tamén comunicou que esta semana será importante para a decisión do novo adestrador e que espera dar noticias semana a semana acerca da confección do persoal, a cal xa dixo que terá como obxectivo ascender a 1ª RFEF.

Anterior

Javi Rey, Pablo Cacharrón y Samu, los tres primeros fichajes

Jorge Fernández ficha por el Zamora CF

Seguinte

Leave a Comment

La primera rueda de prensa del nuevo director deportivo del Pontevedra Club de Fútbol Toni Otero ha dado la noticia de la llegada de los tres primeros fichajes en la plantilla granate. Aún sin definir al ocupante del banquillo para la Temporada 2021-2022, la plantilla tiene ya nuevos tres integrantes: Javi Rey, Pablo Cacharrón y Samu.

Javi Rey es un viejo conocido, y deseado, mediocentro que procede del Racing de Ferrol. El canterano, que militó hasta el 2008-2009 en el Pontevedra CF, ha pasado por equipos como el filial del Valencia CF, Lugo, Celta B o Guijuelo. Con 30 años vuelve a vestir de granate después de muchas temporadas en las que su nombre fue siempre un objetivo, pero que nunca llegó a materializarse por unos motivos u otros. Según el propio Otero, Javi Rey “tenía muchas ganas de venir” y firma por 1 año con opción a 1 más.

Pablo Cacharrón es portero, de 24 años y 1.86 de estatura que viene de militar en el SD Tarazona después de haber pasado por el CD Lugo como tercer portero. El director deportivo lo define como “un portero joven con mucha ilusión” y firma como granate por dos temporadas.

En cuanto a Samu, es “un central zurdo, alto con mucha presencia física y buen juego aéreo” que procede del CD Choco de Tercera División. Tiene 21 años por lo que ocupará plaza de sub 23 y firma por dos temporadas como granate.

Importancia de sub 23 y categorías inferiores

En la rueda de prensa, el director deportivo hizo mucha insistencia en la importancia de las categorías inferiores y del filial en su proyecto para el Pontevedra Club de Fútbol. A la pregunta sobre el nuevo entrenador, Otero ha respondido que el que ocupe el banquillo granate “tiene que tener clara la importancia de las categorías inferiores en un proyecto como este”. Y es que para Otero “los jugadores sub 23 tienen que ser importantes, no pueden ser meros rellenos. Es importante tener 4 y dar oportunidad a los de aquí y no traer gente de otros lados”

En sus declaraciones Otero también ha comunicado que esta semana será importante para la decisión del nuevo entrenador y que espera dar noticias semana a semana acerca de la confección de la plantilla, la cual ya ha dicho que tendrá como objetivo ascender a 1ª RFEF.

Anterior

Luisito no seguirá en el Pontevedra CF

Javi Rey, Pablo Cacharrón y Samu, los tres primeros fichajes

Seguinte

Leave a Comment