Javi Rey cambia el Pontevedra por el Avilés

| | ,

Sorpresa en las filas granates. Mientras las renovaciones se estaban consumando en los últimos días, hoy hemos conocido la marcha de Javi Rey del Pontevedra CF para pasar a vestir la camiseta del Real Avilés en Segunda RFEF.

El anuncio cogió por sorpresa a todos los siareiros por dos razones: Javi Rey tenía, supuestamente, contrato en vigor por lo que parecía que se contaba con él y ha sido el Real Avilés en sus redes sociales el que ha anunciado el fichaje del canterano granate. Y es que el Pontevedra CF SAD no ha realizado a estas horas ningún comunicado acerca de la baja del mediocentro, al contrario que hizo con la marcha de Romay, a la que sí le dedicó unas palabras.

Javi Rey fichó la pasada temporada para ser el dueño del mediocentro granate, pero debido a una lesión a comienzo de temporada y el despegue de Miguel Román no tuvo la confianza de Ángel Rodríguez para ser titular. Acabó jugando 1081 minutos a lo largo de 31 partidos, marcando un gol ante el Coruxo FC.

Anterior

Oier Calvillo renueva por una temporada con el Pontevedra CF

Samu Araújo es la cuarta renovación del Pontevedra CF

Seguinte

Leave a Comment

Sorpresa nas filas granates. Mentres as renovacións estaban a consumarse nos últimos días, hoxe coñecemos a marcha de Javi Rey do Pontevedra CF para pasar a vestir a camiseta do Real Avilés en Segunda RFEF.

O anuncio colleu por sorpresa a todos os siareiros por dúas razóns: Javi Rey tiña, supostamente, contrato en vigor polo que parecía que se contaba con el e foi o Real Avilés nas súas redes sociais o que anunciou a fichaxe do canteirán granate. E é que o Pontevedra CF SAD non realizou a tal hora ningún comunicado acerca da baixa do mediocentro, ao contrario que fixo coa marcha de Romay, á que si lle dedicou unhas palabras.

Javi Rey fichou a pasada tempada para ser o dono do mediocentro granate, pero debido a unha lesión a comezo de tempada e o despegamento de Miguel Román non tivo a confianza de Anxo Rodríguez para ser titular. Acabou xogando 1081 minutos ao longo de 31 partidos, marcando un gol contra o Coruxo FC.

Anterior

Oier Calvillo renueva por una temporada con el Pontevedra CF

Samu Araújo es la cuarta renovación del Pontevedra CF

Seguinte

Leave a Comment