Goles para el muro coruñés

| | ,

Restricciones y pandemia mediante, el encuentro que vamos a disfrutar hoy sábado en Pasarón es, sin duda, el partido de la temporada. Granates y blanquiazules llegan como segundo y primer clasificado del subgrupo en una temporada atípica que está costando más a los de la ciudad herculina acostumbrarse a esta última temporada de la Segunda B tal y como la conocemos.

Los de Jesús Ramos vienen con el galón de ser el equipo más goleador de todo el Grupo I. Y aunque muchos podrían pensar que es gracias a la dupla atacante formada por Charles y Rufo, lo cierto es que el papel goleador está siendo un trabajo de equipo, algo muy digno de alabar. En cambio, los deportivistas vienen con el pecho hinchado en defensa, siendo el equipo menos goleado, solo 1 gol en contra, pero también con la losa de ser también el tercer equipo que menos goles ha metido en lo que llevamos de temporada.

Pero todas estas estadísticas no valen para nada ahora mismo. En un partido de estas características, que podrá ser disfrutado por 500 granates en Pasarón después de la última autorización de la Xunta de Galicia, las ganas, la concentración y la intensidad superan cualquier número que se haya hecho en los partidos anteriores. Y es que para cualquier jugador de los dos equipos, este es el partido, junto con el de la vuelta, que tiene que estar marcado en tu calendario en rojo, porque es un partido, tanto por los equipos como por el estadio y las aspiraciones de ambos conjuntos, que tienes que tener ganas de jugar.

En cuanto a las convocatorias, Jesús Ramos ha convocado a toda la plantilla salvo al lesionado Romay. El entrenador granate quiere hacer grupo ante un partido que él mismo ha calificado como “importante pero no decisivo”, de ahí que todos los jugadores estén disponibles para jugar.

Hablando del Deportivo, Fernando Vázquez viene a la capital de las Rías Baixas con tres bajas y dos cuartos: Keko, Derik y Miku se han quedado en A Coruña por lesión, y el delantero Diego Rolán y Claudio viajaron a Pontevedra, pero ambos jugadores tuvieron problemas a comienzos de semana por lo que es probable que no jueguen de inicio.

📸 Riazor.org

Anterior

Rufo, Jorge e Imanol escollidos como os mellores xogadores ante o Compostela

Vota polo mellor xogador no Pontevedra CF – RC Deportivo

Seguinte

Leave a Comment

Restricións e pandemia mediante, o encontro que imos gozar hoxe sábado en Pasarón é, sen dúbida, o partido da tempada. Granates e branquiazuis chegan como segundo e primeiro clasificado do subgrupo nunha tempada atípica que está a custar máis aos da cidade herculina afacerse a esta última tempada da Segunda B tal e como a coñecemos.

Os de Jesús Ramos veñen co galón de ser o equipo máis goleador de todo o Grupo I. E aínda que moitos poderían pensar que é grazas á dupla atacante formada por Charles e Rufo, o certo é que o papel goleador está a ser un traballo de equipo, algo moi digno de encomiar. En cambio, os deportivistas veñen co peito inchado en defensa, sendo o equipo menos goleado, só 1 gol en contra, pero tamén coa laxa de ser tamén o terceiro equipo que menos goles meteu no que levamos de tempada.

Pero todas estas estatísticas non valen para nada agora mesmo. Nun partido destas características, que poderá ser gozado por 500 granates en Pasarón despois da última autorización da Xunta de Galicia, as ganas, a concentración e a intensidade superan calquera número que se fixo nos partidos anteriores. E é que para calquera xogador dos dous equipos, leste é o partido, xunto co da volta, que ten que estar marcado no teu calendario en vermello, porque é un partido, tanto polos equipos como polo estadio e as aspiracións de ambos os conxuntos, que tes que ter ganas de xogar.

En canto ás convocatorias, Jesús Ramos convocou a todo o plantel salvo ao lesionado Romay. O adestrador granate quere facer grupo ante un partido que el mesmo cualificou como “importante pero non decisivo”, por iso é polo que todos os xogadores estean dispoñibles para xogar.

Falando do Deportivo, Fernando Vázquez vén á capital das Rías Baixas con tres baixas e dous cuartos: Keko, Derik e Miku quedáronse na Coruña por lesión, e o dianteiro Diego Rolán e Claudio viaxaron a Pontevedra, pero ambos os xogadores tiveron problemas a comezos de semana polo que é probable que non xoguen de inicio.

📸 Riazor.org

Anterior

Rufo, Jorge e Imanol escollidos como os mellores xogadores ante o Compostela

Vota polo mellor xogador no Pontevedra CF – RC Deportivo

Seguinte

Leave a Comment